بازی های کم حجم موبایل

Wiki Article

معرفی ۱۲ بازی دو نفره پلی استیشن ۵ که به شدت ارزش تجربه کردن را دارند

نسخه اول نینجا آراشی به‌ویژه به‌خاطر گرافیک و طراحی صدا مورد توجه قرار گرفته بود. در نسخه دوم سازندگان بیشتر به‌سمت عناصر نه‌چندان پیچیده نقش‌آفرینی و طراحی مراحل چالش‌برانگیزتر در مقایسه با نسخه اول رفته‌اند.

برخلاف بسیاری از بازی های مشابه در بازی آن‌سوی باران شتاب‌زدگی باعث شکست شما در مرحله می‌شود، در نتیجه باید با دنبال کردن شیوه‌ حرکت هریک از پلتفرم‌ها به‌شکلی شخصیت اصلی را هدایت کنید که بتواند به موقع روی هر پلتفرم درحال حرکت بپرد.

به‌دنبال سقوط سفینه در سیاره‌ای ناشناخته شخصیت اصلی باید در جدالی برای زنده‌ماندن سعی کند تا با موجودات مختلف روبه‌رو شود و شرایط را برای پرواز دوباره سفینه مهیا کند.

بازی از مشغله‌های یک کارمند شروع می‌شود جایی که با دریافت یک نامه متوجه می‌شود که یک مزرعه بزرگ متروکه از پدربزرگش به ارث برده است.

در آیکلاریفاید لیست, ایکلاریفاید, برترین هفته, تیتر یک, جى كلاريفايد, معرفی بازی آیفون

بهترین و برترین بازی ها برای گوشی های موبایل اندروید حتی در کنسول‌ها و کامپیوترها نیز قابل دسترسی هستند.

بازی دخترانه آرایشی

آیفون ۱۷ اسلیم و هرآنچه از این گوشی می دانیم بهترین بازی های موبایل با حجم کم ؛ تغییریافته ترین آیفون اپل

یک سیستم ساخت‌وساز سلاح و لباس جنگی هم برای شما تدارک دیده شده تا بتوانید مدام خود را قدرتمند‌تر کرده یا برای ساخت یک آیتم خاص، به شکار پشت سر هم یک هیولا بپردازید.

متاسفانه بازی امانگ آس روی موبایل به‌صورت آنلاین برای بازیکنان ایرانی در دسترس نیست اما اگر دوستان به اصطلاح پایه دارید بازی امانگ آس بدون شک یکی از بهترین‌ها برای تجربه درکنار دوستان‌تان به‌صورت لوکال است.

با ورود به بازی باید ساختمان‌های مختلف را بسازید و با جمع‌آوری یا غارت منابع، آن‌ها را ارتقاء دهید. هریک از ساختمان‌ها نقش به‌خصوصی را برای ارتقاء، دفاع، حمله یا تولید منابع و نیروهای مختلف ایفا می‌کنند و ارتقاء آن‌ها به مرور زمان طولانی و البته گران خواهد شد.

Cum prelungești prospețimea salatei? Păstrați-o astfel în frigider și nu o veți mai arunca la gunoi

در واقع خط داستانی در کنار پازل های بازی میتواند شما را درگیر بخش های متنوعی نماید که در این زمینه میتوانید با بازی خوبی سروکار داشته باشید. پیشنهاد میشود اگر بدنبال لیست بازی برتر اندروید هستید در ادامه باما همراه باشید.

Report this wiki page